Garantie
Wij bieden kwaliteitsgarantie op al uw aankopen. Mocht een artikel niet voldoen aan de normale fabriekskwaliteit, verzoeken wij u het artikel aan ons te retourneren. Bij gebrek aan kwaliteit binnen de garantietermijn, zullen wij ervoor zorgdragen dat het artikel wordt hersteld of vervangen als herstellen niet mogelijk is. Nadat we hebben geconstateerd dat het een garantiegeval betreft, ontvangt u een vergoeding voor het retourneren.
Betreft uw retour een garantie retour?
Wij verzoeken u vriendelijk het artikel met een kopie van de aankoopnota en een duidelijke omschrijving van de klacht naar ons magazijn op te sturen:
Hair Point
T.a.v. Afdeling retouren/garantie
Zuidplasstraat 5
2751 GL te Moerkapelle
Garantiebepalingen
- 1 jaar fabrieksgarantie op professionele elektrische apparaten
- 2 jaar fabrieksgarantie op consumenten elektrische apparaten
Het kan zijn dat een fabrikant op een of meerdere artikelen een uitgebreider garantiebeleid voert. Voor aanvullende informatie verwijzen wij u graag naar de website van de betreffende fabrikant.
Voor de garantie gaan fabrikanten ervan uit dat bij normaal gebruik een artikel een minimale levensduur moet hebben. Schade die is ontstaan door overmatig of ondeskundig gebruik is uitgesloten van garantie. Artikelen waar beschadiging aan is ontstaan door bijvoorbeeld vallen en/of stoten zijn tevens uitgesloten van garantie. Tenslotte wordt door de fabrikant een aantal gevallen uitgesloten van garantie zoals bijvoorbeeld een draadbreuk en snijbladen.
Neem contact op
Naast de fysieke winkels opereert Hair Point Kappersgroothandel online ook onder diverse gespecialiseerde websites waaronder:
De afhandeling van alle orders gebeurt vanuit ons centrale magazijn, daarom kunt u voor verschillende orders ook rechtstreeks contact opnemen met Hair Point, 070 – 346 57 08 (optie 1).

